Mina två svarta...och jag

tisdag 25 december 2012

Julafton och Juldagen

Dagen efter julafton, juldagen... Jag gillar ju när julafton är över, jag älskar julen men är sådär förtjust i julafton. Det har sina skäl som jag inte tar här =) Men vi hade väldigt trevligt igår iaf. Jag var hos min syster Marie och hennes familj =) Fick det jag hade önskat mig av tomten ;) Presentkort på IKEA. Jag o Hanna spelade NHL på Playstation under kvällen, vi hade väldigt roligt =))) Hundarna var väldigt trötta efter kvällen och slocknade så fort vi kom hem.

Idag har vi bara varit hemma! Så skönt! Vi började med en lugn morgon o sov ganska länge och en lång frukost =) Sen så tog vi oss en promenad på lite över en timme. Gick ut vid 12 tiden o kom in strax efter kl 1. Vi gick ut i skogen så Axis skulle få springa ordentligt samtidgt som jag o Atlas skulle få pulsa lite o bli lite trötta vi med ;) Om vi fick slita! Det var djup blötsnö och tog jag två steg fram så gled jag ett tillbaka =) Jag hade kramp i mina vader när vi gick i uppförsbackar =) Men kände att jag fick lite träning nu när gymmet är stängt ;)

Sen har vi bara varit inne resten av dagen. Jag har städat källaren samt gästrummet. Äntligen har jag tagit tag i gästrummet, hade förmodligen aldrig blivit av om det inte var så att jag får gäster på nyår och tänkte att Mia skulle få sova där inne med sina hundar =) Hade tänkt måla idag med men det blev inte så. Får bli imorgon =) Efter att jag varit i Lotushallen o tränat Axis =)

Ha en god fortsättning allihopa!

En trött kroat =)














Jag o min syster igår =)


Inte från idag, men Atlas har sett ut så här hela dagen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar