Mina två svarta...och jag

torsdag 6 december 2012

Sjätte luckan och presenter från Zagreb

Idag var det dags för hundarna att öppna sjätte luckan =)

Sjätte luckan =)


















Dessutom har det varit en riktigt pissig dag.. Egentligen började den ganska bra, men mitt humör har inte varit det bästa idag, eller under hela veckan egentligen. Mycket beror på min oro för igår när vi skulle till veterinären.. Men idag vet ja inte...

Ikväll fick jag iaf en överraskning i brevlådan. Ända från Zagreb kom det paket till mig =) Sandra (Axis uppfödare) hade skickat paket till mig med en t-shirt, en kopp och en väska från Croatian Sheepdog championship 2012! Jag trodde hon bara skulle skicka t-shirten, men jag fick fler presenter =) Hon är för bra för att vara sann ;)

Sakerna från Zagreb =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar