Mina två svarta...och jag

fredag 7 december 2012

Sjunde luckan o kallt!!!

Idag var det dags att öppna lucka nr 7 =) o idag fick Atlas äran att göra det, jag trodde inte han skulle fatta, men det gjorde han! Han höll på o slita sönder hela kalendern ;) Axis fattade inte vad han skulle göra ;) Jag som trodde Axis var den smarta av dom ;)

Lite suddiga foton pga av Atlas entusiasm över att få öppna julkalendern ;)
Axis inväntar julkalenders öppning ;)

Atlas försöker sig på att öppna luckan =)

Sen ger han sig på nästa lucka, som redan är öppnad ;)

Lucka nr 7







































































Idag var det riktigt kallt ute, -20 grader när vi gick den korta morgonpromenaden.. Hundarna ville inte vara ute, dom sprang på 3 ben i stort sett hela tiden =( Hade dom kunnat hade dom sprungit på 2..

Ikväll är det jobb för min del o hundarna får vara hemma, men resten av helgen spenderas i lugnets tecken. Ska fortsätta måla kökslådor o påbörja målning av luckor =) Annars lugnt. December är till skillnad från alla andra den lugnaste månaden för mig =) Som tur är, för på jobbet är det full rulle! I år har november o december varit nästa oförskämt lugna för mig ;) Jag tar dock igen det till våren ;)

Ha en underbar fredag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar