Mina två svarta...och jag

tisdag 18 december 2012

Lucka nr 16, Jönköping och rehabilitering

I söndags var det dags för lucka nr 16 =) Julafton o slutet på julkalendern närmar sig... Tiden går fort..

I söndags vaknade vi iaf upp hos Mia =) alltid lika mysigt att träffa henne. Jag åkte direkt därifrån till Lovisa för en förmiddagsfika tillsammans med henne, Emil, Hanna o Lily =) Sååå mysigt att träffa dom. Det var alldeles för länge sen! Lilla Lily somnade i min famn, lilla gosan! Så mysigt att få hålla henne =) Det var jättegod fika och så trevligt att träffa dom.

Vi pratade en lång stund och sen var alla tvugna att dra åt olika håll =) Jag åkte till Huskvarna och till Carina på Frisk hund för Atlas rehabilitering =) Det var dags för den första rehabiliteringen och Atlas skulle gå på löpband, det gick riktigt bra! Han fick gå 10 min och sen fick det vara bra för denna gången.

Direkt efter blev det en snabb visit på A6 för inhandling av en julklapp. Kan ju inte säga till vem eller vad det är, den personen kanske läser här ;)

Därefter åkte jag till Mia igen och satt där hela kvällen tills det var dags att bege sig hemåt igen. Det är alltid så skönt att komma hem! Men så härligt det har varit o bara vara iväg o träffa en massa vänner i helgen! Jag har varit hemma så många helger nu att det nästan känns konstigt ;)

Lucka nr 16

Löpbandet Atlas gick på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar