Mina två svarta...och jag

söndag 9 december 2012

Lucka nr 9, mys, möte och besök hos "mormor"

Idag var det dags att öppna lucka nr 9 =) Godisarna luktade nog inte så mycket denna gången, för Atlas var inte så pepp på att ta upp påsen ur luckan. Axis fick tag i den efter jag tagit upp den o tuggade på den...

Lucka nr 9

Axis har fått tag i påsen från julkalendern ;)









































Imorse hade vi myspys i sängen jag o hundarna =) Det går inte ha samtidigt med båda, Axis bara morrar om Atlas kommer i närheten så Atlas ligger snällt vid mina fötter tills Axis lämnar sängen, då kommer han upp o lägger sig jämte mig ;)

Gos hunden =)

Så här mysigt kan man ha det =)

Atlas sover gott vid fötterna

Så här tilltuffsad kan man se ut när man är nyvaken ;)

Atlas gosar jämte mig =) Här ligger han på rygg, kan ni se vart huvudet är ? ;)






















































Idag är det städning som gäller en stund. Sen i eftermiddag har jag kallat till årets sista sektorsmöte på Smålandsstenars BK. Hoppas att många kommer =)

Efter mötet åker vi till mormor en sväng, o inte min mormor, utan hundarnas =) Alltså min mamma ;) Ska dit för att hälsa på lite bara, det var ett tag sen nu..

Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar