Mina två svarta...och jag

torsdag 20 december 2012

Lucka nr 19 och ny operationstid

Igår tänkte jag, äntligen är jag ikapp julkalender-bloggandet! Jag skrev inlägget, sparade det eftersom jag inte hade kortet på luckan tillgänglig. Kom hem strax efter kl 6 efter att jag och pappa varit o kollat på braskaminer. Oh Jesus Christ vad dyrt! Käkade lite och la mig på soffan för att glo på tv. Somnade runt kl 7!?! Vaknade 21.30, gick upp gav hundarna mat, gick upp o la mig och somnade igen. Vaknade idag på morgonen kl 7.... Trött?!? Nej då inte alls ;) Så inlägget som skrevs igår, men som publiceras idag kommer här;

Idag var det lucka nr 19 som öppnades =) Hundarna bjuder som vanligt på alla beteenden dom kan för att få sin godis ;)

Jag ringde också till djursjukhuset i Jönköping idag med. Jag ville kolla om jag kunde få en tidigare operationstid till Atlas eller om det gick fakturera för operationen tidigare, eftersom självrisksperioden går ut den 28 januari och jag hade fått tid den 31. Men det var inga problem att få tidigare, jag fick en ny tid den 21 januari! =) Lycklig är jag nu!

Lucka nr 19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar