Mina två svarta...och jag

lördag 8 december 2012

Lucka nr 8 och julmarknad i Våthult

Idag har vi haft en sån där dag där allt har fått gå lite som det vill =) Vi vaknade halv 12!?! Hundarna sov gott tätt intill mig och det var riktigt mysigt. Jag jobbade ju ikväll igår och sen kollade jag på film halva natten, därför denna sena morgon ;)

När vi kom upp var det dags att öppna lucka nr 8 till hundarnas stora förtjusning =) Utanför var det full rulle eftersom de förberedde Våthults julmarknad utanför församlingshemmet som skulle börja kl 14.

Lucka nr 8

Så här såg det ut runt 12 tiden utanför församlingshemmet =)























Jag o hundarna gick ut för en promenad strax efter kl 14 i skogen och sen gick vi en runda på julmarknaden. Såååå mysigt var det och mycket folk! En riktigt gammeldags marknad med hemmagjorda saker till höger o vänster! Axis har svårt att uppföra sig ;) Han vill bara hälsa på alla!! Jag har upptäckt idag att jag för första gången har en hund som är mer bortskämd än uppfostrad ;) Min lilla kroat! Han skällde på en hund vid ett tillfälle o jag blev arg på honom. Då kom det fram en dam till mig o sa; När man är så söt som han är så får man skälla lite =) Ja han lever på sin söthet om man säger så ;)

Jag spelade två gånger på godishjulet o vann båda gångerna! Jag köpte även lite hemmagjord wienernougat, såå gott! Köpte mig även en julgran =) Smidigt när man kan bära hem den o billig var den! Pappa kom sen en sväng o vi gick en runda o kollade. Sen gick vi hem till mig o drack kaffe o åt wienernougat ;)

Nu är hundarna trött efter flera timmar ute. Ikväll får dom vara själva några timmar då jag ska till Jossan =) Vi har inte träffats på år o dar, om man bortser från gymmet ;)

Avslutar med en massa kort från dagen;
Så här såg det ut kl 14 =) o mer folk kom det =)
Fin och solig promenad med hundarna

Atlas o Axis tycker det är sådär roligt att posera ;)



Axis som vanligt med nosen i snön


Fining =)










Bilderna blir lite suddiga för att han har svårt att sitta still ;)


Massa snö!

Ni ser lilla Axis som rejsar runt i snön...



Min söta!
Fullt ös medvetslös på denna lilla
Kolla så fina mossgranar!!! Vill ha!!
Julmarknad =)
Julmusik =)






Här säljs det saker =)

Korvgrillning
Detta vann jag =)
Min fina julgran!
Gott gott =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar