Mina två svarta...och jag

tisdag 18 december 2012

Lucka nr 15 och valpmys

Nu ligger jag lite efter i mina uppdateringar, men jag är snart ifatt ;)

I lördags var det dags att öppna lucka nr 15 =) Jag o hundarna startade dagen med en lång sovmorgon och mys framför tvn innan vi gav oss av mot Jönköping. Åkte direkt till djursjukhuset för att möte upp Carina o Bus med hennes valpar. Bus mådde inte bra så vi skulle bara kolla upp så allt var ok och att inga valpar satt kvar i magen. Allt såg bra ut och hon ordinerades vila =) Vi åkte hem till Carina och satt där o pratade en lång stund o myste lite med valparna =) Sååå underbart att få träffa Carina!!!

Åkte sen hem till Mia på kvällen och sov där.

Lucka nr 15

Söting =)
Valpbilderna tagna från http://aussieringens.bloggplatsen.se/


En röd o en svart trefärgad =)
En blue merle =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar