Mina två svarta...och jag

lördag 22 december 2012

Lucka nr 22 och dagen som varit

Idag var det dags för lucka nr 22 =) Idag var inte lucköppningen lika intressant eftersom dom hade fått ett varsitt ben innan. Det var längesen jag hade ben hemma till dom nu så dom var mycket nöjda över det idag =)

Idag har jag varit i Ullared samt köpt de sista julklapparna här i Gislaved. Det var inte överdrivet med folk i Ullared idag o jag köpte en del till mig själv och till hundarna =) Hundarna fick nya sängar som dom gillar väldigt mycket! Dom gick inte ens ur dom när jag öppnade ytterdörren ;)

Ikväll har jag varit på gymmet, städat och slått in julklappar =) Bör snart gå o lägga mig eftersom jag har tänkt hinna med gymmet imorgon innan vi ska till Halmstad =)

Sov gott allihopa!

Lucka nr 22

Hundarna testar sina nya sängar =)

Tugga ben är gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar