Mina två svarta...och jag

fredag 21 december 2012

Lucka nr 21, tidiga julklappar och Ullared

Idag är det lucka nr 21 som öppnas =) Spännande värre för hundarna ;) Måste dock säga att dom här micro träningarna är helt suveräna! Dom lär in det såå snabbt!

Igår var vi ju ute o åt o innan vi skulle iväg köpte jag mig en julklapp till mig själv =) Tyckte jag var värd det! En parfym blev det, Gucci Premiere. Så gott luktar den!

Idag var jag o Beni o några ungdomar i Ullared med jobbet! Som vanligt med folk, men det är inte svårt att tappa tålamodet där ;) Jag fick en julklapp av Beni idag, som jag faktiskt öppnade när jag kom hem :/ Men den var nästan öppen! Så jag packade upp den ;) Te och choklad i en fin skål!

Ikväll blir det soffan med film, ostbollar o ett glas rött =) O för er som känner mina vinvanor, ja jag dricker rött ikväll! ;)

Lucka nr 21

Min present till mig själv =)

Min andra julklapp =) Ska bli såå gott att smaka det under julen!


2 kommentarer:

  1. Så gulligt av Beni o du var oxå söt mot dig själv..puss

    SvaraRadera
  2. Oj blev jag anonym...det är jag the big Sis...

    SvaraRadera