Mina två svarta...och jag

torsdag 20 december 2012

Lucka nr 20, julbord, pappa-besök och restaurangbesök med kollegorna

Idag var det dags för lucka nr 20 =) Bara 4 dagar kvar till julafton!

Idag har vi haft julbord på jobbet med ungdomarna =) Jag har stått i köket hela förmiddagen, Beni gjorde ungefär lika mycket som förra året ;) o Peo han hjälpte till med att sticka till affären när vi upptäckte att jag o Beni glömt en del saker under handlingen igår =) Som vanligt blev det hur mycket mat som helst över...

Ikväll har jag, Beni o Peo varit på Bambu i Bredaryd o käkat! Så gott!!! Mätt som bara den är jag. Pappa satt här hemma under tiden med hundarna så slapp dom vara själva =) Det hade dom nog inget emot =)
Beni o Peo fick sina julklappar idag med, nu kan jag ju skriva det här eftersom dom nu vet att dom ska få nåt överhuvudtaget ;) Hoppas att dom gillar det!

Imorgon är det Ullared med jobbet som gäller!

Lucka nr 20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar