Mina två svarta...och jag

onsdag 19 december 2012

Lucka nr 18, vanlig dag men mäkta stolt och Axis i värsta trotsåldern!

Idag var det dags för lucka nr 18 =) Det är så kul med hundarna när dom ska få sitt godis =) Axis börjar med att lägga sig ner snabbt som attan =) Atlas sitter, ligger, sitter stup i ett, sen testar han o snurra nåt varv ;) Han som aldrig bjudit på beteenden innan gör det nu!

Idag har varit en helt vanlig jobbdag, men samtidigt lite speciell =) Det kom en elev till mig idag och ville visa en sak. Hon var så glad =) Jag läste smset hon visade mig och jag blev så glad för hennes skull o så stolt över hennes prestation att jag rös över hela kroppen! Hon får göra det hon drömmer om verkligen! Jag är så stolt över henne och jag är så glad att hon delade detta med mig =)

Samtidigt så är Axis inne i värsta trotsåldern! Jag höll på o mörda honom imorse!!! Jag var sen och vad gör han då?!? Jo han försvinner i 15 min... Tror ni jag var arg eller???? Sen helt plötsligt kommer han springandes som ingenting... Denna hund!

Lucka nr 18

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar