Mina två svarta...och jag

tisdag 31 augusti 2010

Agilityträning

Åkte upp till JBK ikväll för att träna lite... Det var ganska lite folk där, men ganska skönt när det inte är för många också..

Lennart och Nina hade satt upp lite hinder som man kunde köra som man ville. Atlas hade en himla fart idag =) Han drog jättebra på framkommandot, vilket innebär att träningen ger resultat =) Tunnlarna drog han också bra på idag, även böjd tunnel. Slalomet hade en fantastiskt bra fart igenom idg, ingångarna satt riktigt bra med från olika vinklar..

Kf satt sådär... Det märks att vi bara tränar raksträckor på det, för idag kom vi från en snävare vinkel upp på balansen och då missade han kf.. Så skulle detta komma på tävlingen så måste jag trycka ut honom så han får en rak vinkel upp på den.. Bra att jag upptäcker det på träning =) För när vi körde från andra håller med en liten rak tunnel innan så satte han kf...

Jag fick köra Lennarts Rambo också. Det är kul att köra honom, han är ju så säker och duktig, så blir det fel så är det definitivt mitt fel ;o)

Börjar bli förkyld också.. så jag ska kurera mig så jag orkar med tävlingen i helgen..

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar