Mina två svarta...och jag

torsdag 2 september 2010

Förkyld, träning inför helgen, hundvakt och kurs

Den här veckan har jag varit och är fortfarande förkyld.. Inte så spännande, och definitivt inte för Atlas =) Värsta dagarna var helt klart igår o idag, men ikväll börjar jag känna mig piggare =) Dessutom är jag hundvakt för tillfället till 4 schäferhundar. Det går bra, de sitter mest i hundgård. Men det innebär att jag inte bor hemma, vilket är ganska tråkigt. Vill få ordning hemma nu när jag har köpt en massa fina nya saker. Pappa var på besök idag med och hjälpte mig sätta upp hyllor och en hissgardin =) Så nu blir det riktigt fint hemma hos Atlas och mig...

Jag hade ju kurs idag med, och först trodde jag inte att jag skulle orka, men när jag väl kom upp gick det ganska bra. Alla var duktiga som vanligt =) Riktigt kul att ha Emelie och Jeanette med som hjälpinstruktörer! Innan kursen tänkte jag att jag skulle träna lite, blev inte mycket men ändå nåt. Kände mig ganska matt efteråt... Jag körde lite kf och framåtsänd, o shit vilket drag han hade framåt =D Blir så glad! Ska verkligen fortsätta med det.. Kf tog han som han skulle också, hoppas bara att han gör det i helgen med ;o)
Det har verkligen inte blivit nån hårdträning i veckan, men det behövs ju inte alltid det heller..

Nu ska jag se till att kurera mig så jag blir helt frisk tills på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar