Mina två svarta...och jag

tisdag 10 augusti 2010

Blev lite träning trots allt =)

När den här dagen började trodde jag knappt att jag skulle ta mig ur sängen.. Kände mig riktigt under isen imorse.. När man sedan får prata med en god vän och ta dagen som den kommer så kom jag faktiskt på fötter framåt eftermiddagen, lagom tills jag skulle iväg till en kompis.. Jag trodde faktiskt inte jag skulle hinna med någon träning även om jag piggnade till.. Men besöket hos min kära vän gick snabbare än väntat och med en LITE rastlös Atlas körde jag upp till klubben vid halv 8 för att köra lite kf..

När jag kom upp till klubben så skulle de som var där åka hem =) Så jag fick planen för mig själv.. Innan Carin o co åkte hem fick jag köra Sally, o jag bara säger det; vilken härlig hund!! Hon är så go lilla Sally o hon är så duktig =) Vilken liten tjej du har Carin! Jag körde sen Atlas en del, samma saker som jag körde igår när jag var på klubben. Han satte kf varje gång =) Nu känns det som han kommer tillbaka till sin vanliga form igen. Härligt!

Under eftermiddagen hann jag också köra igenom hela lydnads-1:an. Det gick riktigt bra, han satte till o med läggande under gång idag =) Så det känns bra inför tävlingen på fredag.

Imorgon blir det både lydnad och agility. Jag ska träffa emma och träna lite med henne och Diva =) Ska bli kul!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar