Mina två svarta...och jag

torsdag 13 maj 2010

Inte mycket mer träning, men pussat på valpar har det blivit mer av...

Ja det har inte mycket mer träning den här veckan än det vi tränade i tisdags. I onsdags var jag ledig och passade då på att få träffa Carina lite =) Vi hinner knappt träffas nu när jag jobbar, så jag får passa på att åka upp när jag är ledig. Hon hade valpköpare på besök så jag kollade på när hon bakade muffins tills dom skulle komma =) Dom var goda kan jag lova!

Idag har jag också varit en snabb sväng hos Carina och hälsat på, o idag hade hon änne mer valpköpare på besök =) Hon har fullt hus. För er som inte redan vet det så har ju jag hittat min favorit i Bimbos kull =) Så jag och han umgås lite när jag ändåär på besök hos Carina.. Han nästa skriker; TA UPP MIG!! när jag kommer upp till valplådan ;o) Nä skojar bara, men jag tycker att det ska vara så så han ligger o sover i min famn större av tiden jag är där..

Imorgon åker jag och Atlas till Hörby för att valla. Åker halv 6 imorgon, så det är dags att gå o sova nu, men jag avslutar med lite bilder av min favorit i True-kullen. Inte jättebra bilder eftersom jag tagit korten med mobilen =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar