Mina två svarta...och jag

tisdag 18 maj 2010

Bilder från vallningshelgen


Så här lerig var Atlas efter lördagens första pass =)


Uttråkad av att vänta =)


Så här trött är man efter två dagars vallande =) Tycker ni han ser redo ut för sista dagen??


Jenny och Effie i fållan på söndagen =)
Detta kom inifrån kan jag lova =) Hon skrek EHH! för full hals ;)


Två frusna men glada själar på söndagen.
Jenny och Maj-Britts härliga skratt, ett av många denna helg!


Nästan hela gänget samlat, i väntan på fållan på söndagen!


Snyggingen!


Atlas helt färdig på söndagen, sover i min famn =)
Jag ser inte så pigg ut jag heller ;o)


Här ska jag gå iväg och filma, Atlas väljer att ligga kvar i stolen o sova =)
Så trött han var här, min plutt =) Sista ansträngningen på söndagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar