Mina två svarta...och jag

måndag 25 oktober 2010

Tävlingsledarutbildning

I helgen har jag varit på Tävlingsledarutbildning i Växjö. Jag och Åsa åkte lördag morgon och vi skulle ha utbildningen på Växjö BK. Lördag natt sov vi på Scandic hotell och det var så härligt o bara ta det lugnt på hotell o äta god mat o hotellfrukost =)

Utbildningen var jättebra, även omd et var en hel del man redan hade koll på eftersom vi anordnat tävlingar på klubben så var det mycket nytt också som man inte har tänkt på. Det märks att man har gjort allt som tävlingsledaren ska göra, men man har inte varit auktoriserad. Så det känns ändå som om man ska kunna klara detta =)

Det var ett riktigt härligt gäng som gick utbildningen och Katja och Anna-Lena som höll i utbildningen var helt fantastiska. De fick varsitt nytt smeknamn, Firefox o klick-klick ;o) Ska inte gå in närmare på varför.. Det var länge sen jag skrattade så mycket =) Nu ska ju "bara" examinationen ske också, vilket består i en teoretisk och en praktisk examination.. Den praktiska kommer nog ske i februari för mig så då får ni komma och tävla inofficiellt innan säsongen sätter igång ;o)

Den här veckan blir det lite träning.. Jag känner att energin är på väg tillbaka, det hjälper att åka på utbildningar o hålla på med en massa annat när man inte är på topp för då kommer man snabbare upp på topp igen =)

ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar