Mina två svarta...och jag

tisdag 19 oktober 2010

Down period

Just nu är jag i en down period... Egentligen inte vad gäller träning, har en massa planer vad gäller träning. Men jag väljer att även lägga träningen åt sidan när jag är i denna down period, för är man inte på topp blir det ingen bra träning. Jag har alltid en sådan här period på hösten och den blir inte bättre när man inte har nåt o göra på dagarna... Det enda jag försöker göra är att söka jobb.. Tur att man har hund, tur att jag har Atlas, för han lyser upp min tillvaro =) Tur att man har vänner som man lätt kan umgås med trots denna period också. Det underlättar att man kommer ut o träffar folk och ser ljust på tillvaron.

Så den här veckan blir det ingen träning alls, hade förmodligen inte blivit nån nästa vecka heller om det inte var så att vi har KM på lördagen och lydnadstävling på söndagen =) Men vi kan ju det vi ska kunna så egentligen behövs väl bara nån genomkörare =)

Måndag och tisdag har bestått i promenader och cykling för mig o Atlas =). Igår gick vi runt Västersjön och idag runt munksjön. Så härligt. Sedan cyklade vi till affären, det är ganska nära men eftersom Atlas inte är så van vid att cykla så är den lilla biten alldeles lagom. Så nu är han väldigt trött =) Jag strechade honom ordentligt efteråt och det verkade han tycka va skönt..

Så här trött blev min lilla skrutt efter dagens promenad och cyklingtur.. Här ligger han på sin plats i soffan =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar