Mina två svarta...och jag

tisdag 27 juli 2010

Träning

Idag har det blivit ganska mycket träning både för mig o Atlas. Imorse skulle jag lämna in bilen på verkstaden och sen gick jag 1½ varv runt munksjön vid halv 8 tiden. Skönt att få en rejäl promenad så tidigt på morgonen. Under dagen sen tog vi det ganska lugnt.

På eftermiddagen kom Emma och hämtade mig och vi åkte till JBK och tränade lite. Vi tränade lite agility först, detta gick ganska bra. Atlas hoppade kf ganska rejält första omgången vi körde, det är ju ett tag sen vi tränade agility nu och han var förmodligen väldigt taggad. Detta gör mig lite bekymrad, för det känns som att han inte kan det då..
Slalomet gick bra =) Han blev trött vid nåt tillfälle så det gick väldigt sakta, men annars bra. Tyckte han drog bra på hindrena idag med =) Lite senare sen sattes det upp en bana som vi körde två gånger innan vi la ner. Det var en ganska svår bana, men jag tyckte ändå vi löste det bra.

Jag körde även lite lydnad när Emma kollade på. Linförigheten kändes bättre idag, men däremot var läggandet under gång katastrof! Jag kände också att jag började bli hungrig och att blodsockkernuvån dalade så jag blev väldigt sur o irriterad, vilket naturligtvis inte är bra. Jag är ju så van vid att äta var 3e timme nu så jag blir så irriterad om jag inte får mat =) o jag glömde att ta med mig nåt till träningen idag.. dumt..

Igår när jag tränade här utanför så tyckte jag ändå han kunde alla moment hyfsat och kände att det kan gå bra på fredag, men efter idag känns det som att vi kommer få nollor på allt..

Får ta o äta lite och ta nya tag inför imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar