Mina två svarta...och jag

fredag 30 juli 2010

Genrep

Igår körde jag lite genrep inför tävlingen idag.. Körde ett lydnadspass närmligen och jag inser nu att det är bäst att se det som en träningstävling ;o) vi har långt kvar..

Platsen; gick kanon! Han reste sig inte en enda gång =)

Fotgående; Han sackar efter, men testade och köra med bollen sen och det gick mycket bättre =) Bättre att han skjuter ut med rumpan och har roligt än att han sackar och har tråkigt..

Läggande under gång; går inte alls...

Inkallning; gick bra, lite saktfärdig var han..

Ställande; gick bra, jag gör dubbelkommando men det får bli så.

Apport; kommer förmodligen få en nolla påd et för att det tar sån tid för honom att ta den..

Hopp över hinder; Kanon.

Börjar känna mig väldigt nervös nu.. Måste förbereda mig inför tävlingen imorgon också innan jag åker till Ulricehamn. Så jag har lite att stå i idag.
Uppdaterar efter tävlingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar