Mina två svarta...och jag

onsdag 30 juni 2010

Lydnadsklass 1 och valpar

Jaha, nu finns det ingen återvändo.. Carina har lurat in mig i lydnadsvärlden, och nu är jag anmäld till första tävlingen i lydnad. Jag blir nervös bara jag tänker på det.. Den 30 juli i Ulricehamn kommer våran debut vara.. Som sagt det finns ingen återvändo nu, men jag vet inte vad jag har gett mig in på..

Idag har jag och Carina varit o kollat på valpar =) Helen som har Aussiekullens kennel har fått 9 valpar efter Carinas Beon =) alla valparna var så söta, men ännu väldigt små.. Dom är bara 2 veckor än så länge. Annars har dagen varit lugn, förutom besiktning av bilen (som inte gick igenom).. Men det hade jag i o för sig inte räknat med, men det var nåt helt annat jag föll på än vad jag trodde så lite förvånad blev jag..

Ha en härlig kväll!

1 kommentar: