Mina två svarta...och jag

torsdag 10 juni 2010

Allt och lite till..

Nu har jag och Atlas sommarlov, om man nu kan kalla det det när man är arbetslös =) Det är däremot en väldigt liten chans att man får vikariera eftersom skolorna är på sommarlov. Jag ska däremot leta arbete hela sommaren så man kanske har nåt till hösten.

I tisdags var sista dagen jag jobbade och på kvällen var jag bjuden på avslutningsfest med Stadsgårdens 9:or. Vi hade mycket trevligt =) Trevligt att få träffa alla elever igen och god mat fick vi också. Atlas var hos Emil och Lovisa så länge, vilket hade gått bra =) Han fick mysa med Lexie en stund..

Igår åkte jag och Atlas till Carina på morgon, vi skulle till Forserums BK. Carinas bonus dotter Saga och hennes klass skulle till Forserums BK för att testa på agility och lite annat. Jag hade lovat att dom kunde få låna Atlas och Carina lånade ut Beon. Carina varnade John, somhöll i det, att Atlas och Beon inte var de bästa kompisar =) Det är alltid kul att få se någon annan köra med Atlas. Eleverna körde med honom och John körde också med honom. Jag stod o kollade på väldigt långt håll, och Atlas stannade och duttade längst ner på balansen trots att de som körde med honom inte visste om det =) Duktig kille! Atlas är ju lite pjåkig med att alltid vilja vara med mig, så det är nyttigt för honom att köra med andra.

Efter Forserum så åkte jag och Carina hem till henne och tog emot valpköpare. Hon har fantastiska valpköpare! Det blev en lång och intensiv dag, och efter valpköparna hade åkt åkte vi till a6 och handlade lite.

Min och Atlas kväll avslutades med en promenad med Erika och vovvarna. Det var verkligen jättekul o se henne o lilla bebisen =)

Ikväll blir det träning med Carina och Emma. Hoppas att det inte regnar. Emma ska testa en sak med mig och Atlas när det kommer till balansen och hans hoppande på tävling. Ska bli spännande och se om det fungerar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar