Mina två svarta...och jag

lördag 26 juni 2010

Midsommar och värme

Va härligt att vi äntligen har fått en midsommar med värme och sol =) inte varje år man får det..

Igår tog vi det väldigt lugnt. Vi var mestadels hemma, men på eftermiddagen åkte vi till västersjön så Atlas skulle få bada lite.. Han älskar ju att simma i sjön och eftersom det var hans födelsedag så tyckte jag att han kunde få göra det. Vi var vid sjön i 2½ timme. Tiden går så fort när man är där.
När vi kom hem sen så frös Atlas ganska mycket så jag virade in honom i en filt och sen somnade han i den i min säng =) så söt han är!

Idag har det också varit ganska lugnt. Vi åkte iväg till västersjön på eftermiddagenidag med, men med tanken att gå en promenad runt sjön. Jag lät dock Atlas bada en stund innan vi gick. Det är en behaglig och lite lagom runda runt sjön där. Efter promenaden så fick han bada lite till, sen stretchade jag honom och så åkte vi hem. Nu ligger Atlas och sover och är ganska nöjd tror jag =)

Jag är väldigt nöjd med mig själv att vi inte tränat nåt sen i tisdags =) Ser dock fram emot nästa vecka när vi sätter igång igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar