Mina två svarta...och jag

tisdag 15 juni 2010

Kan solen stanna nu??

Idag är det sol!! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det håller i sig och att det är sol i Öinge när jag ska träna hos Jenny idag.. Men jag brukar alltid säga det att det är ALLTID sol hos Jenny =) iaf när jag är där.. Så det kanske alltid är sol hos mig ;o)

Satt och sorterade lite kort på datorn igår och hittade den här bilden på Atlas:
Visst är han underbar!! Så liten.. Han ser ut som en tufs.. Vet inte ritkigt hur gammal han är här..
Sen hittade jag också ett filmklipp från när jag och Claudia var i Söderåsen förra året och tävlade.. Den här tävlingen har jag förträngt för jag gillade inte den särskilt mycket, regnade gjorde det också.. Men vi tog oss igenom agilityklassen med 5 fel!! Och då var det inte ett kf som spökade utan en snurr framför tunneln. Han gick så fint och försiktigt över balansen så jag vet inte rikigt vad jag gjorde för att förstöra det.. eller det kanske jag vet ändå.. Men försöker förtränga att det är jag som har skapat det =) En annan sak som jag tänkte på när jag kollade på filmerna från söderåsen var att jag säger knappt ett ljud på hela banan, inte konstigt att Atlas inte fattar vart han ska.. Tur att man blir lite klokare i sin träning ;o)
Nu ska jag packa lite och göra mig ocg Atlas iordning för att åka ner till mamma och äta lunch och sedan bär det av till Jenny!! Som jag har längtat.. Imorgon ska jag och Claudia träna tillsammans lite och sedan kommer jag hem till Jönköping igen =) Ha en bra dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar