Mina två svarta...och jag

fredag 30 april 2010

Kollat på valpar

Idag har jag varit o hälsat på Carina och kollat på valparna =) De var fantastiskt söta och underbara! Jag fick sitta lite hundvakt medan Carina hade en kund, och det var oerhört ansträngande ;o) Jag njöt varje sekund ska jag säga! Jag tog en massa bilder med mobilen, jag får lägga in dom en annan dag. Just nu är jag och Atlas hos syster yster så jag kan ine lägga in bilder nu. Att sådana små liv kan vara så underbart söta =) Tur att alla redan är sålda ;o)

Imorgon ska jag och Atlas åka o kolla in hundutställningen i Smålandstenar. Ska bli kul o titta lite. Ska tillbaka till Jönköping imorgon kväll också o om jag inte kommer hem försent så ska jag försöka åka iväg o träna med Atlas. Vi behöver det inför tisdag då vi ska till Jenny =)

Ha en fortsatt skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar