Mina två svarta...och jag

torsdag 15 april 2010

Kf träning

Idag åkte jag och Atlas upp till JBK efter jobbet och tränade lite kontaktfält. Jag är nöjd med träningen idag, vi har kommit så långt så han sitter där nedfarten börjar och springer ned och duttar =) En tredjedel av hindret genomfört, nu är det bara två tredjedelar kvar...

Vi tränade i ca en halvtimme. Vissa stunder "glömde" han bort duttandet och satt bara o tittade på mig, men då bröt jag och gjorde om momentet. Jag försöker hetsa honom med kommandot KÖR, för att han ska lära sig klara stressen. Detta gick inte jättebra, men säger jag det i lagom mängd så går det kanon.

Imorgon blir det vila, eftersom vi ska tävla på lördag i Nybro. Jag har den principen att aldrig träna dagen innan tävling. Nu har jag iaf tränat kf tre dagar den här veckan, så fortsätter jag så så kommer nog resultaten där med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar