Mina två svarta...och jag

måndag 26 april 2010

Ny energi och nya tag

Idag är en mycket bättre dag än var det var igår =) Jag var väldigt trött igår efter lördagen. Jag var ganska less på allt igår, men som sagt, idag känns det bättre. Jag har släppt min besvikelse över helgens tävling nu, så nu blickar jag mot nästa tävling i Töreboda om 2 veckor. Innan dess så ska jag en sväng till Jenny, jag och Anna ska dit. Så den här veckan som kommer ska jag lägga krut på min och Atlas träning och det vi skulle träna på inför nästa träning hos Jenny.

Inatt har jag och Atlas haft besök av lilla Bus. Bus behövde lite miljöomväxling eftersom det väntas valpar i huset, hon blir lite uttråkad på väntandet =) Så nu ligger Atlas och Bus och sover på golvet bredvid mig. Dom var så söta igår kväll, Atlas ska alltid hoppa upp o gosa en stund precis när jag har lagt mig. Det dröjer inte många minuter innan han hoppar ner, men igår så skulle ju Bus upp o gosa med. Så dom låg sida vid sida bredvid mig och tittade på varandra o gav varandra små pussar =) Så söta!

Jag ska jobba tisdag, onsdag, torsdag den här veckan så jag ska försöka träna idag, torsdag och fredag iaf den här veckan. Får se om jag orkar åka upp på onsdag och bara träna kf. Jag tänkte jag skulle försöka gå ännu ett steg framåt i kf träningen i veckan och sätta honom ännu längre bak på balansen. Får se om han fattar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar