Mina två svarta...och jag

söndag 18 april 2010

En lugn söndag

Idag har jag och Atlas tagit det ganska lugnt. Både han och jag har varit trötta, men jag har varit sjukt sugen på att träna idag. Jag har dock hejdat mig för att inte träna sönder min lilla skatt =) Jag har dock lagt upp en plan för träningen i veckan. Alla träningsdagar ska jag träna kf, men ska även fokuser lite på annat med. Imorgon ska jag träna slalom utöver kf. Onsdag blir det kombinationen från Jenny med framåtsänd och svängar. Och på torsdag ska jag träna en del av hoppbanan från Nybrotävlingen.

Idag tog jag och Atlas en långpromenad här i Norrahammar. Jag tycker det är väldigt dåligt med bra gångvägar här i Norrahammar, men idag hittade jag en vandringsled jag inte sett tidigare. Det blev inte att jag undersökte den idag, för vädret kändes lite labilt, men det ska jag göra en annan dag.

Glömde berätta det med att i fredags var jag på Circus Möller =) dom hade sin show här i stan och Carina hade fått fribiljetter dit. Carina var ju med i radion i fredags och då var hela gänget från Circus Möller också där, så hon fick fribiljetter. Hon är så snäll så jag fick följa med henne =) vi var ett helt gäng.. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad av showen. Den var mycket bättre än vad jag förväntade mig. Värd att se!! Måns Möller var helt klart bäst =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar