Mina två svarta...och jag

onsdag 24 februari 2010

Dagens äventyr

Idag har jag fått massage hos Carina =) Jag och Atlas masseras ju hos samma person, smidigt =) så ikväll har jag sååå ont i min rygg.. Men jag vet ju att det går över och blir bättre. Carina säger att mina muskler i ryggen inte får så mycket blodcirkulation, det låter inte särskilt bra va?

Atlas fick också hälsa på sin älskade Bimbo =) Jag fick ha honom i koppel så det inte skulle hända en olycka och tur var väl det, efter en stunds lek från Bimbos sida så ställde hon upp sig så fint med svansen högt upp i vädret.. Så nu är Carina på väg upp till Sala med Bimbo för att hon ska paras, hoppas att det går bra =) Om man vill följa Bimbos tid tills hon får sina valpar så kan man göra det på http://bimbosvalpar.bloggplatsen.se/


Atlas och Bimbo

2 kommentarer:

  1. Atlas är oxå såååå fin!! Men hur är det med ryggen idag då Ulrika?? Bättre?? :)

    SvaraRadera
  2. Ryggen är lite bättre, men jag har fortfarande väldigt ont =) Speciellt nu när jag har jobbat...

    SvaraRadera