Mina två svarta...och jag

fredag 19 februari 2010

Årsmöte och mera snö..

Igår kväll var det dags för Junes årsmöte. Det blev ett bra möte och det tillsattes en ny styrelse, vilket naturligtvis är skönt för då slipper klubben läggas på is... Agility blir det nog inte jättemycket av och jag känner just nu att jag inte orkar engagera mig i agilityverksamheten, det är min och Atlas träning som ska ligga i fokus i år. Därför valde jag att inte stanna kvar i June ens för att träna. Är man en eller två aktiva i klubben så blir det ju automatiskt att man får dra i trådarna vad det gäller agilityn om den ska dras igång. Så jag byter i alla fall träningsklubb nu och går över till Jönköpings BK..

I natt har det ju kommit ännu mer snö, som om vi behöver det?!? Det resulterade i alla fall i att jag stannade i Jönköping i natt och åkte tillbaka till Gislaved idag. Så imorse fick jag min efterlängtade massage av Carina =) Atlas blir alltid lika lycklig över att åka dit, dessutom fick vi låna ett hundspel av henne så att Atlas kan sluta vara så uttråkad =) Atlas fick också springa runt lite med Carinas löptik Bimbo. Bimbo ska paras (inte med Atlas!!;o)), förhoppningsvis till helgen och Carina behövde veta om hon ville än.. Men inte då.. Bimbo o Atlas tycker väldigt mycket om varandra, även om Bimbo tycker om på kompisnivå och Atlas är VÄLDIGT kär i Bimbo =) men Bimbo ville bara leka med Atlas idag som vanligt.. Så än är det inte dags.. Jag ska få vara med när Bimbo får alla sina små söta valpar till sommaren och sova med dom =) Jag längtar redan!!!

Nu vill jag ha vår och ingen mer snö.. Men tyvärr snöar det just nu :( Hoppas att den försvinner snabbt sen..

Ta det lugnt i snökaoset!

Nyckeln till succé är att se möjligheter där andra bara ser problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar