Mina två svarta...och jag

tisdag 8 november 2011

Träning

Mitt i allt kring Axis så händer det ju faktiskt lite kring min älskade Atlas :-) jag var uppe på klubben i söndags o tränade lite. Jag hade väl ingen direkt planerad träning, men ibland är det skönt o bara latja :-)

Jag tränade dock lite självständighet med honom. Lite stjärnkombinationer där jag tränade på mitt tryck mot rätt hinder. Jag tränade även lite släpp mot tunnlar, gick kanonbra :-) han hade riktigt bra tryck i benen mot tunnlarna. Stjärnkombinationerna gick också riktigt bra, så länge jag la trycket rätt :-)

Tränade a:et också utan rutan på. Har märkt det att det går bättre med en tunnel efter, är precis som om han siktar mer neråt då... Skulle visa Felicia att så var fallet, men då gjorde han ju självfallet perfekta kf åt båda hållen ;-) han var jätteduktig med kf på alla kf hinder.. Stolt över min prick :-)

Blir träning på fredag igen med Mari o yippie :-) o på söndag ska vi till lotushallen för inoff. tävling!! Ska bli mysigt att spendera en helg i Falkenberg tillsammans med goda vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar