Mina två svarta...och jag

onsdag 9 november 2011

Nu är det dags....

Sitter nu på Landvetter i väntan på flyget :-) dagen är här! Dagen jag har väntat på i 6 månader när jag får hämta hem min Axis :-)

Om 5 timmar landar jag i Zagreb, helt ofattbart!

Har lite dåligt samvete för min älskade Atlas. Han kände verkligen på sig att detta inte var en vanlig morgon där jag skulle iväg till jobbet. Han följde mig hack i häl hela tiden. Sov ingenting som han brukar :-( jag har så svårt för att lämna bort honom så det är helt sjukt!! Helst hade jag velat ha med honom, men det går ju inte :-)

Jag träffar ju honom i morgon igen.

Ska se om jag väljer o ansluta mig till internet på hotellet i Zagreb, annars får ni mer uppdatering när jag kommer hem till Sverige imorgon kväll med Axis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar