Mina två svarta...och jag

torsdag 4 augusti 2011

Träning

Igår blev träning med ett gäng härliga människor =) Åkte upp till JBK vid 4 tiden för att möta John, så anslöt sig en del andra också. Mycket trevligt!

Jag, John och Mari snickrade ihop en bana med önskemål från resten. Vilket visade sig sedan bli en väldigt bra bana med en massa nyttiga saker att träna på. Jag fick chansen att träna på den svåra slalomingången i en bana, gick sådär. Han tvekade en del, men är överlag nöjd med den. Fick även chansen att skicka in honom på den ingången och göra ett bakombyte, och det gick kanon! Jag skickade in honom och fick nästan passera honom i motsatt riktning för att göra bytet.

Atlas hade lite dålig fart över balansen denna gången med, men jag fick till det bra i slutet. Det jag fick träna på var att inte följa med honom ända fram, vilket gjorde att han blev långsam. Då gjorde jag så att jag följde med en gång o kampade med honom längst fram, sen gick det =)

Fick träna lite staket o fram med, både gick riktigt bra. Dessutom såg svängarna tajta o bra ut denna gången =) Inga tveksamheter på back o fina svängar.

En väldigt lyckad träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar