Mina två svarta...och jag

söndag 28 augusti 2011

Axis

Ny uppdatering om lilla Axis =)

Det verkar tyvärr inte som att jag får honom i början av november, får nog vänta lite till. Dom måste åka till Slovenien eller iaf skicka blodprovet till slovenien för analys. Det går inte göra i Kroatien tyvärr. Sen tar det ungefär 2 veckor eller mer innan resultatet kommer. Får se när han kommer =)

Nåt som är positivt iaf är att han kanske inte kommer väga över 8kg när jag hämtar honom, vilket innebär att han då kan åka i kabinen med mig om jag hämtar honom med flyg.

Sandra är för övrigt fantastisk med honom. Han får åka med på en massa agilitytävlingar och utflykter så han får verkligen den sociala träningen. Agilityträningen har hon överlämnat till mig och det gör ingenting =) Förra helgen hade de varit i väg på en två dagars agilitytävling och sovit i tält på nätterna. Bilder ser ni nedan;

Axis is guarding the tent;
















Nap time... You get tired when you work ;o)


I see something?













Sometime this might be a sight here in Sweden... A pack of Croatian sheepdogs =)
Tror ni jag längtar efter min Axis??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar