Mina två svarta...och jag

tisdag 25 januari 2011

Simning, promenad och boxen

Efter jobbet idag åkte jag till simhallen i värnamo för simma lite. Det var verkligen skönt att simma, men vad mycket jobbigare det är än man tror ;o) Men kul var det!

När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och sedan åkte jag till smålandsstenar för att gå en promenad med Claudia och Elliot, vi gick en timme ungefär. Som vanligt försöker vi lösa världens agilityproblem ;o) Det är bara prat om hund o agility av olika slag.

När vi kom hem gick jag ut för att köra lite springande kf, eller boxen, för längre har vi ju inte kommit. Gick riktigt bra idag med =) Vi körde inte alls länge innan vi gick in. Ikväll är det verkligen kallt ute. Ska köra detta imorgon med, sen blir det inte mer denna veckan eftersom på torsdag tränar jag Afro Power Dance o är hemma jättesent. Sen på fredag ska vi till Jenny, på lördag blir det vila och sedan agilityträning på söndag =)

Ha en fortsatt bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar