Mina två svarta...och jag

fredag 1 februari 2013

Mål 2013

Har varit lite lat senaste tiden och inte riktigt tagit mig för att sätta hundarnas mål för 2013, men nu tror jag att jag är klar =)

Atlas
Det första och största allmänna målet med Atlas i år är att få honom frisk och helt återställd =) Så rehab och träning av båda knäna står först på listan. Sen därefter kommer mina andra mål, om vi över huvudtaget kommer dit, men det är jag ganska säker på =)

Lydnad

  • Starta LK2
  • Ta ett 1a pris i LK2
Agility
  • Öka statistiken i antal genomförda lopp. Resultaten på icke diskade lopp måste bli högre.
  • Bättre vägar på banan. Jobba på olika slags vägar som gynnar både vår tid på banan och hans naturliga vägar. 
Axis

Agility
  • Starta agilityklass. Alltså bli klar med hans kf.
  • Ta oss upp i klass 2 i antingen hopp eller agility.
  • Säkrare slalom på tävling.
Lydnad
  • Inlärning av alla moment i LK1
Utställning
  • Champion
Jag

Agility
  • Bli ännu mer offensiv och lita på hundarna.
  • Fortsätta jobba på det mentala.
  • Utnyttja banvandringarna bättre genom att tänka olika vägar, bättre linjer o dyl.
Utställning
  • Utställningsträna Axis mer
Övrigt
  • Fortsätta med min träning o maten.
  • Börja löpträna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar