Mina två svarta...och jag

söndag 24 februari 2013

Wow vilken känsla!!!

Ikväll var jag ute o tränade running contacts med Axis. Han gjorde det jättefint ikväll, till o med svängarna gick bra idag =) Jag gjorde inga jätteskarpa svängar, men tillräckligt för att utmana. Han var koncentrerad o noggrann idag så det var kul =) Känns bra att kontinuerlig träning ger resultat ;) Jag ska kolla om pappa har lust att bygga en balans till helgen så vi snart kan börja träna på full höjd... Det behövs om vi ska starta i Eslöv i början av april ;)

Den bästa känslan var helt klart när jag tog ut Atlas till garaget för att träna lite positioner på brädan ;) HAn som är måttligt förtjust i att träna kf på balansen sprang upp på brädan, ställde sig i position med nosen tryckt  mot marken, rumpan i vädret o viftade på svansen!!! Hahaha =) Jag kunde inte mer än skratta när han började vifta på svansen =) Så träningssugen är min lilla puli att han  till o med viftar på svansen när han få stå två av två på på en bräda =) Jag älskar att träna den galna o tokiga hunden! Känslan jag får i kroppen när jag ser denna lycka gör mig överväldigad! Älskade älskade Atlas!

Atlas är helt utslagen efter några minuters träning ikväll o Axis är också nöjd efter kvällens träning =) Det känns skönt i mattes själ ;)

Hur söt får man lov o vara? ;) "Matte, är detta rätt?"


Om jag ligger helt platt så får jag nog min godis snart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar