Mina två svarta...och jag

söndag 3 februari 2013

Distriktskonferens i Växjö

Idag har vi haft distriktskonferens i agility i Växjö. Jag åkte ner till Catja o Mattias redan igår. Vi hade en mycket trevlig kväll med en massa skratt och god mat =)

Idag har vi alltså haft konferens och det blev en mycket trevlig dag med en massa bra diskussioner. Trevliga människor var det där och det är alltid kul att träffa alla.

Vi har idag diskuterat agilityns framtid samt tävlingsledarfrågor och arrangörsfrågor. Lite mer kött på benen tycker jag vi fick, men framför allt hölls diskussionerna på bra nivåer och många framförde åsikter, även om vi är några få som hörs mest ;)

Hundarna har haft en tråkig dag i bilen, men måste säga att Atlas är oförskämt pigg ;) Det syns inte att han är nyopererad, han till o med stödjer på det nyopererade benet.

Nu har jag suttit o renskrivit anteckningar från konferensen hela kvällen så nu är det dags att ta kväll!

Jag avslutar med kloka ord från min kära vän Catja; Bättre en rövare i poolen än en polare i röven ;) God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar