Mina två svarta...och jag

tisdag 19 februari 2013

Träning

Detta inlägget tänkte jag skriva i lördags... innan jag fick magsjuka =( Så just nu är detta inlägget inte helt sanningsenligt ;) Men innerst inne är det ju det =)

Sitter just nu i soffan, under täcket, framför tvn och ser på samma program på tvn som jag såg igår eftermiddag.. Då inser man att man suttit här för länge ;) Men som tur är mår jag mycket bättre idag och ska gå o jobba imon. Jag vet att jag är saknad o jag saknar dom! Jag har legat i den här soffan sen i lördags eftermiddag/kväll.. Jag har gått upp till sängen på kvällen o lagt mig, vaknat på morgonen, tagit mitt täcke o gått ner o lagt mig i soffan igen. Sen har jag varit helt slut.. Så mycket har jag orkat med de senaste 4 dagarna. Nån gång har jag varit tvungen att fylla på pellets i källaren, det har varit det jobbigaste jag har gjort =) Det jag älskar med mina hundar är att dom tar det! Visst jag märker att dom är uttråkade, de reagerar på ALLT utanför ;) Men dom har i stort sett sovit sen i lördags med. Tur man bor på landet, jag har kunnat öppna dörren o släppa ut dom och dom har sprungit ute tills dom har tröttnat, då skäller Atlas utanför =) För det är alltid han som tröttnar först ;) Till o med lilla Axis, lilla vesslan, har tagit det tråkiga livet =) Det märks att min bebis börjar växa upp ;) Även om det sprätter till i den lilla kroppen ibland. Men han har inte lämnat min sida! Inte Atlas heller, men Atlas behöver inte ligga på mig för att visa det ;) Det måste Axis!

Jaja, sluttjatat om mina sjukdagar o tillbaka till inlägget jag hade tänkt skriva i lördags...

Jag är sjukt träningssugen, i dubbel bemärkelse!! Jag vill träna mig själv och mina hundar! NU!!!! Jag vill att snön ska försvinna, jag vill börja springa ute, jag vill börja träna running contacts med Axis på en hel balans, jag vill börja träna Atlas, SNART!!! Jag blir galen!

Jag ska be pappa bygga balansen nu snart så jag har en här hemma =) Han ska fixa till vippen med som han byggde. Den höll inte riktigt på det viset han byggde den sist..

Jag vill också träna en massa nu. Satt o kollade på biggest loser i lördags o blev så inspirerad =) Jag brukar avsky det programmet... Jag hatar att titta på såna program, vet ej varför.. Men i lördags var det final av nån säsong och dom visade hur alla såg ut innan o hur mycket de hade gått ner. O jag säger bara, herregud!!! Jesus Christ! Jag blev iaf inspirerad, även om jag vet att en vanlig människa hinner inte träna så mycket som dom gör under en dag eller ens en vecka... Men shit vad duktiga dom är!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar