Mina två svarta...och jag

tisdag 19 februari 2013

Bilder är bra o ha....

Ja jag vet, det blir en del inlägg nu men vad gör man inte när man är sjuk ;)

Jag har ju som jag skrivit innan lagt om mitt liv ganska radikalt vad gäller mat och träning. Jag går varje månad och väger mig hos min coach på en våg som väger allt, fett, muskler, bukfett och vatten. Det är riktigt bra för då ser man vad som händer i kroppen trots att det kanske inte visar på vågen. Jag har också mätt mig här hemma för att se vad som händer på kroppen. O sen har jag gjort en sak till, jag har fotat mig i helkropp vid några tillfällen för att se hur jag ser ut och idag kollade jag på några av fotona. Jag har inte riktigt sett med blotta ögat att det händer nåt även om jag märker det på kläder bland annat =) Dessutom har det inte hänt nåt på vågens kg de senaste månaderna heller så jag hade "gamla" kort på dagens vikt och sen fotade jag idag också för att se om det syns skillnad på mig. O trots att båda korten visade samma vikt så syntes det rejält på mig vilken skillnad =) Så kul o se! Det visar verkligen att man inte alltid ska se till vågens siffror.

Så nu är jag ännu mer motiverad =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar