Mina två svarta...och jag

söndag 18 september 2011

Vilken livskvalité!

Igår var jag hos Emmeli, Molle och Vimse och hälsade på =) Snacka om en dag som inte blev som den var planerad, men blev över min förväntan ändå! Kom till henne vid lunchtid och började med att få lite lunch. Mycket gott! Därefter skulle vi egentligen gå en långpromenad i skogen, men Emmeli bestämde istället att vi skulle bege oss till Varamobadet och spendera dagen i det fina vädret på stranden. Vilken plats! Helt fantastiskt.

Vi stannade hela eftermiddagen och Emmeli hade med sig sin kamera så vi fotade en hel del =) Blev många fina bilder. Atlas fick bada och vi doppade fötterna i vattnet, men det var ganska kallt. Atlas var dock i extas =)

På kvällen åkte vi till klubben för att hämta mina hinder och träna lite. Tränade en kort stund med Atlas och tränade på att han skulle söka sig ut från mig mot hinder och det gick riktigt bra. Duktig kille =)

Denna dagen var verkligen nåt både jag och Atlas behövde. Jag fick umgås med bästa Emmeli och timmarna på stranden var så underbara. Atlas hade the time of his life ;o) Bada och gräva i sanden och umgås med sin matte. Förutom agility så är det nog världens 3 bästa ting för honom ;o) Känslan när jag åkte hem var obeskrivlig, men jag och Atlas var både glada och trötta!

Tack fina Emmeli för denna dag! Litet smakprov från dagen, livskvalité med min allra bästa vän Atlas <3;
























Alla bilder är tagna av Emmeli Orrefjord, förutom sista bilden som jag har tagit =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar