Mina två svarta...och jag

torsdag 15 september 2011

Lycklig =)

Just ikväll har jag en lycklig känsla i kroppen! Försöker sätta undan de tankar o känslor som jag blir ledsen, fundersam eller förbannad över. När jag känner mig riktigt lycklig under dagen så försöker jag istället ha kvar den känslan i kroppen resten av dagen och kvällen =) Låter helflummigt, men jag vill inte må som jag har gjort de senaste dagarna. Jag vill inte tillåta människor att få mig att känna så. Istället fokuserar jag på de människor som gör mig lycklig =) o naturligtvis min älskade Atlas som alltid gör mig lycklig ;o)

Jag har även skickat in en ansökan till SBK ikväll om tävling nästa höst. Så JBK kommer ha två officiella tävlingar nästa år, en på våren/sommaren och en på sensommaren =) Jag kommer vara TL på båda. Ser fram emot nästa år!

1 kommentar:

  1. Underbart... det finns mycket och många som kan få en riktigt ledsen, arg och besviken. MEn det är oftast en själv i slutändan tillsammans med vänner som får en att se ljuset igen. Skönt att höra att du är lycklig. Inte velat fråga dig vad det varit eftersom vi inte känner varandra direkt. Men jag blir iallafall glad över att du är glad :)

    SvaraRadera