Mina två svarta...och jag

måndag 12 september 2011

Mycket som rör sig i huvudet...

Just nu är det mycket tankar och känslor inom mig. Kommer i perioder där jag tänker och känner mycket, och nu är en sådan period.

En del märkliga saker händer omkring mig som jag inte riktigt kan sätta fingret på varför det händer. Saker som gör att huvudet snurrar ännu mer... Önskar ibland att jag bara kunde stänga av, men det är inte det lättaste. Många omkring mig som påverkar mina känslor, både på gott o ont.

Jag trivs iaf på jobbet och med mina kollegor, får en massa goda skratt med grabbarna... Tur att man har kollegor med sjuk humor så man får skratta ordentligt och glömmer bort allt annat som snurrar i huvudet... På lördag ska jag dessutom upp till Emmelie och få umgås en massa med henne! Ska bli sååå kul =) Ska ju hämta hem mina hopphinder också =) Jag känner verkligen att jag behöver en massa positiv energi nu, känner mig trött o irriterad...

Imorgon jobbar jag kväll så jag ska ta en långpromenad med Atlas på förmiddagen. Ska bli skönt o bara umgås med min älskade Atlas. Jag tror han kommer uppskatta att få gosa en extra lång stund imorgon på morgonen =) Med Atlas vid min sida är jag alltid lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar