Mina två svarta...och jag

måndag 7 mars 2011

Magsjuka och inte mycket annat...

I helgen fick jag magsjuka =( Inte så roligt.. Det har inneburit att det inte har blivit många knop gjorda i helgen.. Jag hade tänkt träna både Atlas och Bus igår, men det fick jag avstå.. Känns sådär inför helgens tävling. Så är det någon som har en balans nära till hands som jag kan få träna på några minuter under veckan så tar jag mer än gärna emot den ;o) Bus får gå som det går =) Hon är jätteduktig, men hon har inte gjort en hel bana på träning än o det bekymrar eftersom hon går upp i stress efter några hinder. Men vi kör rent träningsmässigt så kommer det gå bra =) Lilla skruttan =)

Idag mår jag ganska bra, fast jag kommer vara hemma från jobbet några extra dagar. Dels för smittorisken o dels för att jag ser ut som ett monster just nu. När jag kräks så spricker det alltid en massa blodkärl i mitt ansikte. vilket gör att jag blir rödprickig i hela ansiktet och att mina ögon blir blodfyllda.. Så jag ser ut som nån blodtörstande vampyr just nu eller nåt ;o) Jag vill verkligen inte skrämma slag på mina stackars elever..

Hoppas ni får en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar