Mina två svarta...och jag

fredag 25 mars 2011

Inspirerad av trädträning...

Ingen nyhet direkt, men satt och kollade på Jenny Damms vidoe från Crufts och blev väldigt inspirerad av hennes uppvärmning kring träden =)

Så efter att jag kom hem igår, irriterad och tjurig eftersom träningen var inställd, så gick jag ut med Atlas och tränade lite UT kommando och bakombyten kring träden. Det var så himla roligt och det gick så bra =) UT kommandot känns verkligen som han har fattat nu. Jag körde en del runt träden och sedan upp på parkbänkar och tillbaka runt träden igen. Riktigt skoj, det borde ni prova!

Ikväll kommer ju Jenny Damm till Jönköping och håller föreläsning på klubben och sedan är det träning för henne hela helgen. Jag är så laddad så jag kan knappt beskriva det =) Min kollega sa att jag såg ut som ett barn på julafton när jag pratade om helgen som komma skall ;o) o det är nog ungefär så jag känner mig.

Kanske blir svårt att uppdatera under helgen, beror lite på hur trött jag känner mig. Jenny ska ju dessutom bo hemma hos mig och känner nog att jag inte vill känna mig osocial genom att sitta framför datorn. I så fall får ni en rapport på söndag kväll ;o)

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig helg igen. Kikade förbi för att berätta att jag lagt upp en bild på dig eller ja dina ben, klicker och atlas :)

    //Emmeli och Molle

    SvaraRadera