Mina två svarta...och jag

söndag 28 mars 2010

Lite smått o gott

Helgen har varit ganska lung för mig och Atlas. I fredags jobbade jag och då fick Atlas vara hos Carina. Jag är så lugn när Atlas är där, för jag vet att vilka djävulskap han än får för sig att hitta på så kan Carina hantera det =) O han vet så väl att han har gjort fel när carina blir arg =) Min hund är ju gärna sån att när han kommer till en person som han aldrig har varit hos eller en person han känner att han kan bossa över så testar han gärna, och inte en gång utan gärna många gånger. Så därför är det viktigt att den som har honom inte är rädd för att säga ifrån. När skulle hämta honom sen så stannade jag kvar hos Carina och så åkte jag, Carina och Tuva och åt. Sen på kvällen blev det hockey, och den slutade ju riktigt bra =)

På lördagen åkte jag och Atlas till Carina igen, och även om det var mindre än 12 timmar sen vi var hos Carina så blev Atlas lika uppspelt som vanligt över att svänga in på Carinas gata =) Jag skulle dit för att sminka Carina. Jag är ju fristående hudvårdskonsult inom Mary Kay och utbildar mig hela tiden vad gäller hudvård och make up och igår ville jag ha någon att träna lite på =)

Sen händer det ju lite spännande saker i mitt och Atlas liv just nu =) jag kan inte avslöja så mycket innan jag har fått alla besked. Jag är väldigt upprymd över detta =) Mer besked kommer senare.

Idag är det agilityträning och sen blir det en lugn promenad, annars blir det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar