Mina två svarta...och jag

onsdag 10 mars 2010

Ännu en road trip och missöden som bara kan hända mig...

Idag har det blivit ännu en road trip med Carina, men idag var också Tuva med. Vi bestämde oss för att ta med oss Bus och Atlas ner till stan för att dela ut lite lappar om Carinas erbjudande =) När vi kommer till parkeringshuset inne i stan och parkerar där, så precis när jag slänger igen dörren så kommer jag på att nycklarna ligger i bilen och bilen är låst!!!! Detta kan bara ända mig =) vi kom lite ur fokus vad gäller vår uppgift.. Vi ringde Carinas snälla sambo som sabbade halva sin lunch för att köra ut oss till norrahammar för att hämta min reservnyckel. Så Björn är dagens hjälte!

Dagens hjälte ;o)

Väl tillbaka i stan åt vi lite lunch och delade sen ut några till lappar, sen gav vi oss iväg hem till Carina. Vi lämnade några lappar till Svängande Svansen innan vi åkte hem med. Vi kom på att Bus och Atlas är perfekta att ha med sig till stan när man är på uppdrag.. De drar verkligen till sig uppmärksamhet, Bus med sina blå ögon och Atlas med sin päls =) Det var några studenter som passerade och ville ta kort på Atlas =) Vi har haft en riktigt bra dag med äventyr, god mat och fika =)

Ikväll blir det ris o kokt fisk till Atlas. Han har varit dålig i sin mage ett bra tag nu och jag tycker så synd om honom.. Man ser i hans ögon att han är ganska matt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar