Mina två svarta...och jag

fredag 21 oktober 2011

Veckan som gått...

Denna veckan har gått otroligt snabbt. Det känns mest som att jag har jobbat konstant, men det har jag inte =) Jag har jobbat som vilken annan person som helst, alltså 40h ;o) det har dock varit en bra vecka. Endast jobbat en kväll, vilket är ovanligt. Vi har haft riktigt roligt på jobbet i veckan, mycket skratt. Tur är väl det, för jag har varit riktigt trött i veckan. Igår kväll var jag på jobbet under kvällen och kollade på hockey, HV vann =) Sen stannade jag kvar och kollade när grabbarna spelade FIFA. Det blev en ganska sen kväll. Kul hade vi iaf.

Atlas har fått lite promenader tillsammans med mig på kvällarna, vi har till o med tagit oss ut på två springturer =)  Inte särskilt långa, men man måste börja nånstans. Jag har hållt på lite med mina examinationsuppgifter till A2 utbildningen i helgen. Känner mig dock inte särskilt förberedd.

I helgen är det som sagt A2 utbildningen, sista helgen. Det ska bli kul, men känner mig väldigt osäker på examinationsuppgifterna. När jag känner så då blir jag lite stressad och vill helst stoppa huvudet i sanden, emn det är bara och gå på känslan. Jag kan ju detta. Ska bli kul o träffa alla igen.

På måndag tar Axis sitt blodprov och sedan kan jag bara hämta honom förhoppningsvis =) Längtar!

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar