Mina två svarta...och jag

tisdag 4 oktober 2011

Nära, nära =) o lite om mitt projekt...

Nu är det riktigt nära =) Axis ska snart få flytta hem till oss! Jag pratade med Sandra idag och hon hoppas att hon kan göra blodprovet den 24 oktober, om hon får ledigt från jobbet. När hon började fråga om jag behövde hotell o så när jag kom ner så insåg jag verkligen hur nära det är... Iiiiiiiii =) Spännande!

Nu vet jag dessutom hur jag ska gå vidare med mitt projekt. Underbara Jenny ringde mig idag efter att jag hade skickat ett halvt panik meddelande till henne. Hon var på väg till Frankrike och VM så hon är ju så snäll som ringer. fick lite tips och idéer på hur jag ska jobba vidare med a:et. Ska sätta mig i vekcna o lägga upp en träningsplan och sedan ska det tränas i helgen =)














Mitt busfrö ;o)

1 kommentar:

  1. Åh förstår verkligen att du börjar bli spänd nu. Du har ju väntat så länge. Ska verligen bli roligt att följa er :)
    Kan vi inte träffas nån dag och träna lite :) lite kf träning skadar ju aldrig :)

    SvaraRadera